Verzenden & Retourneren – Praktijk Cecilia (in je-vorm)

Levering via PostNL

Ik verstuur je bestelling via PostNL. Ik doe mijn best om je pakket binnen 4 werkdagen te verzenden. Heb je een account? Dan kun je de status van je bestelling daar volgen.

Niet thuis? Dan probeert PostNL het de volgende dag nog eens. Lukt het dan weer niet, dan ligt je pakket bij een afhaalpunt. Je ontvangt een briefje in je brievenbus met het adres. Je pakket blijft daar drie weken liggen.

Wil je een Track & Trace-code ontvangen? Mail me dan via cecilia@stressst.nl.

Tip: ben je weinig thuis? Laat je pakket dan bezorgen op je werk of bij familie. Tijdens het afrekenen kun je een ander afleveradres opgeven.

Verpakking

Je bestelling verpak ik in een luchtkussenenvelop of stevige doos met retourstrip. Zo blijft je bestelling goed beschermd. Toch iets mis? Neem dan contact met me op.

Verzendkosten

Binnen Nederland:

  • 0–10 kg: € 7,10

  • 10–30 kg: € 13,25

  • Gratis verzending vanaf € 100

Binnen Europa:

  • 0–20 kg: € 13,50

  • 20–50 kg: € 19,50

  • Gratis vanaf € 150

Wereldwijd:

  • 0–20 kg: € 24,30

  • 20–50 kg: € 34,30

  • Gratis vanaf € 1000

Vertraagde levering

Ik probeer altijd op tijd te leveren. Toch vertraging? Dan laat ik het je weten. Je kunt de status ook zelf volgen via je account.

Niet leverbaar?

Is iets onverwacht niet op voorraad? Dan neem ik contact met je op. Het betaalde bedrag krijg je binnen 14 dagen terug op je rekening.


Ruilen & Retourneren

Je hebt 14 dagen bedenktijd vanaf het moment dat je jouw bestelling ontvangt. Daarna heb je nog eens 14 dagen om het terug te sturen.

Voorwaarden:

  • Het product is compleet, ongebruikt en onbeschadigd

  • Bij supplementen mag de verzegeling niet verbroken zijn

  • Is er schade of gebruikssporen? Dan kan ik waardevermindering doorberekenen

Meer info: Herroepingsrecht

Retouradres:

Cecilia | Stressologie
Burgemeester H. van Sleenstraat 50
3231 XB Brielle

Zo stuur je iets terug:

  1. Vermeld duidelijk wat je terugstuurt of wilt ruilen

  2. Vermeld eventueel de reden (niet verplicht)

  3. Voeg de pakbon toe

  4. Vermeld het retouradres op het pakket

  5. Frankeer het pakket voldoende

Terugbetaling

Als ik je retour heb ontvangen, stort ik het volledige aankoopbedrag (inclusief verzendkosten) binnen 14 dagen terug. Ik mag wachten tot ik je retour heb ontvangen of jij bewijs van verzending hebt gestuurd.


Klachten of problemen?

Is je bestelling beschadigd of verkeerd geleverd? Laat het me binnen 14 dagen weten via:

Ik behandel je klacht binnen 7 werkdagen. Uiterlijk binnen 14 dagen ontvang je een reactie. We zoeken altijd samen naar een passende oplossing.

Niet tevreden met de afhandeling? Dan kun je terecht bij de Geschillencommissie Thuiswinkel of via het Europees ODR Platform: https://ec.europa.eu/consumers/odr